عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 دی 1398
بازدید : 22592
نویسنده : شیدا

مردان مناسب برای ازدواج در سایت همسریابی شیدایی چه ویژگی‌هایی دارند؟

ازدواج در شیدایی، یکی از مهم‌ترین تصمیم‌ها و دغدغه‌های جوانان است. هر دختری ممکن است به این فکر کند که مرد رویاهای من کیست و باید چگونه باشد. قدم اول در تشخیص مرد مناسب برای ازدواج در شیدایی، شناخت خود و معیارهای خود است. ما در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی‌های مردان مناسب برای ازدواج بپردازیم تا افراد بتوانند انتخاب درست و صحیحی داشته باشند که نتیجه آن کاهش طلاق و شکل گیری ازدواجی موفق است. در صورتی که قصد ازدواج در سایت ازدواج شیدایی دارید و به دنبال ملاک‌های مورد نیازتان می‌گردید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ضروری مردان مناسب برای ازدواج مردانی که قصد ازدواج در همسریابی موقت شیدایی دارند، لازم است ویژگی‌ها و توانایی‌های اساسی مربوط به تشکیل خانواده را در خود ایجاد کرده و یا برای بهبود آن‌ها تلاش کنند. با تعیین معیارهایی برای انتخاب همسر آینده‌تان می‌توانید از افراد نامناسب برای ازدواج دوری کنید. برخی از ویژگی‌های مردان مناسب برای ازدواج به شرح زیر است.

1- مردان مناسب قصد جدی برای ازدواج دارند مردانی که قصد ازدواج جدی دارند باید در رفتار خود این را بروز دهند. رفتار و پیشنهادهای مردی که قصد ازدواج دارد باید بالغانه، آگاهانه و بدون تکانش‌های هیجانی باشد. پیشنهاد به رابطه جنسی قبل از ازدواج، یکی از نشانه‌های عدم قصد جدی مردان برای ازدواج است.این موضوع باید حتما بیاد داشته باشید که در بخش ازدواج دائم در سایت شیدایی نباید قبل از ازدواج رابطه زناشویی داشته باشید.

2- تفاهم در ملاک های اساسی مرد و زن باید در برخی از اصلی‌ترین ملاک‌ها تفاهم و شباهت داشته باشند. میزان تحصیلات، سطح اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها، جهان بینی، علایق و اعتقادات دینی برخی از عواملی است که نیازمند داشتن حدی از تفاهم و شباهت است. عدم تفاهم در میزان تحصیلات، باعث تفاوت در زوجین شده و ممکن است به درک متقابل از همدیگر لطمه بزند. تفاوت محسوس خانواده‌ها به عنوان فضایی که فرد قبل از ازدواج در شیدایی در آن زندگی کرده و بزرگ شده نیز می‌تواند باعث بروز تفاوت‌های بنیادی در سبک رفتاری و زندگی افراد شود. جهان بینی به معنای طرز نگاه افراد به زندگی و مسیر آن است. تفاوت در این مسئله، توانایی همدلی و سازگاری زن و شوهر را کاهش می‌دهد. درک نکردن علایق همدیگر، باعث ایجاد اختلاف و در برخی موارد تحقیر و تمسخر توسط همسر می‌شود. مهم‌ترین مسئله‌ای که تفاوت باورهای مذهبی بر آن تاثیر می‌گذارد، تربیت فرزند است.

3- ثبات شخصیتی و هیجانی یکی از مهم‌ترین شرایطی که مردان قبل از ازدواج در شیدایی باید به آن رسیده باشند، ثبات هیجانی و شخصیتی است. مرد باید به هویت خود دست پیدا کرده باشد. هویتی که شکل گیری آن از دوران نوجوانی شروع شده و به مرور زمان بر اساس تجربیات اجتماعی و فردی به شکل ثابتی می‌رسد. مرد باید خودش و تمایلاتش را بشناسد و خود را بپذیرد، آمادگی تغییر و اصلاح رفتار نادرست، توانایی سازگاری بالا نسبت به شرایط مختلف و تعهد و مسئولیت پذیری را داشته باشد. مرد بالغ باید مسئولیت حرف‌ها و رفتارهای خود و حتی اشتباهاتش را بپذیرد و برای ترمیم آسیب‌های ناشی از آن مصمم باشد.مردان باید تصمیم بگیرند که می خواهند ازدواج کنند. مرد بالغ باید توانایی مدیریت و رهبری داشته باشد. بتواند همزمان برای چند مسئله برنامه‌ریزی کند و راه‌های حل مسئله را آموخته باشد. توانایی مدیریت مالی در عین دست و دل بازی، باید در مردان آموخته شود.

4- هدفمندی اصل لازم مردان مناسب برای ازدواج مردان مناسب برای ازدواج برای آینده خودشان و خانواده‌شان هدف دارند. لازم است برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت، مخصوصا در مورد پیشرفت‌های شغلی و تحصیلی خود و همسرشان مشخص شده باشد.و کوتاه مدت 

5- شرایط مالی و اقتصادی یکی از اصلی‌ترین شرایطی که والدین دختر برای خواستگار فرزندشان می‌گذارند، قدرت مالی مرد است. خانه، خودرو، پس انداز کافی و شغل مناسب و ثابت اصلی‌ترین این شرایط است.تجربه شخصی من این هست که دختران فقط پول را می بینند و ایمان و تقوا بریا آنها در اولویت بعد هست . برای من که اینگونه بوده در این مدت 10 سالی که به خواستگاری های متعدد رفته ام فقط پول و مهریه 400 و یا 300 تا خواستند. باید این نکته را در نظر گرفت که در شرایط فعلی جامعه، رسیدن به این حد از استقلال مالی آن هم برای مردانی که از طرف خانواده خود، حمایت مالی سنگینی دریافت نمی‌کنند، تا سنین بالا تقریبا غیرممکن است. اگر مردی از خانواده متوسطی باشد، نیاز است که خانواده دختر انعطاف بیشتری در این زمینه داشته و با حمایت دو خانواده، شروع زندگی، سختی نداشته باشند.

6- بلوغ عاطفی مردان مناسب برای ازدواج خود به بلوغ عاطفی دست یافته و از جنس زن اطلاعات کافی دارند. می‌توانند نیازهای جسمی و روحی زنان را برطرف کنند. طبیعت هر انسانی به خصوص جنس زن، نیازمند دریافت توجه و محبت از جانب شریک عاطفی خود است. مردان باید بدانند که چگونه همسر خود را لخت کنند او را ببوسند و نقط تحریک پذیر آنها چیست و نحوه اولین رابطه چگونه هست و آلت فرج زنان را ببینند و نحوه گذاشتن و فرو بردن در آلت زن را یاد بگیرند . مرد باید بتواند به راحتی این کار را انجام دهد و عاشقانه رفتار کردن را، به خصوص هنگام رابطه جنسی بلد باشد. یکی از دلایل عمده جدایی‌ها، ناآگاهی زوجین از نحوه رابطه عاطفی و جنسی با همسرشان است که می‌تواند زمینه ساز مشکلات زیادی در زندگی بشود.

7- شرایط خانوادگی این که مرد تحت چه شرایط و توسط چه کسانی تربیت شده بسیار مهم است. مردی که در یک خانواده سالم مومن و با تقوا با روابط صمیمانه رشد کرده است، بسیار بیشتر از مردانی که این شرایط را نداشتند، آمادگی ازدواج دارد. البته این نکته حائز اهمیت است که مردانی ممکن است در یک خانواده با سطح فرهنگی و اقتصادی پایین باشند اما تحت تاثیر کامل شرایط خانوادگی قرار نگرفته باشند. بر خلاف تصور عموم، وابستگی مرد به خانواده بسیار ویژگی مثبتی برای مردان است. مردی که به والدین و خانواده خود اهمیت بدهد و با آن‌ها ارتباط عاطفی و صمیمانه‌ای داشته باشد، به احتمال زیاد برای خانواده جدید خود نیز همین رفتار را خواهد داشت. البته باید توجه داشته باشیم که وابستگی بیش از حد به خانواده و تاثیرپذیری از حرف‌های آن‌ها نشانه خوبی نیست. مرد باید جدای از احترام به خانواده خود، توانایی تصمیم گیری مستقل از آن‌ها را داشته باشد.

8- اطلاع دیگران از قصد ازدواج و مخفیانه نبودن مردان مناسب برای ازدواج قصد خود را از رابطه به همه اعلام می‌کنند و از بیان این مسئله ترسی ندارد. معمولا کسانی که قصد ازدواج خود را مخفی نگه می‌دارند، یا قصد ازدواج ندارند یا به خود باوری در این زمینه نرسیده‌اند.

9- فرزند آوری و تربیت فرزند نکته‌ای که باید قبل از ازدواج به آن توجه ویژه کرد مسائل مربوط به فرزند آوری و تربیت فرزند است. خیلی خیلی مهم حیاتی است که قبل از خواستگاری به فرزند و فرزند آوری صحبت کنند. مردی که قصد ازدواج در شیدایی دارد باید توانایی برخورد مناسب و صبورانه با کودکان را داشته باشد. فرزندان میراث هر خانواده‌ای هستند. مردی که برای تربیت درست فرزند، درک کافی و برنامه مشخصی نداشته باشد آمادگی کامل برای ازدواج ندارد.

10- پذیرش علایق شخصی خود و همسر مردی که علایق شخصی خودش را بداند و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کند، قابل اعتمادتر از مردی است که خودش و علایقش را دوست ندارد و به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد. مردان مناسب برای ازدواج به معنای برابری زن و مرد رسیده‌اند. آن‌ها به همسرشان برای انتخاب مسیر زندگی شغلی، تحصیلی، هنری و حرفه‌ای بها می‌دهند. مردانی که در حرف‌هایشان نشانه‌هایی از محدود کردن‌های غیرمنطقی و عدم علاقه به پیشرفت همسرش وجود دارند، مردان مناسبی برای ازدواج نیستند.

11- ویژگی‌های اخلاقی مردان مناسب برای ازدواج مهم‌ترین ویژگی مردان مناسب برای ازدواج، داشتن سطح معقولی از اخلاق است. اخلاق مفهوم بسیار گسترده و تقریبا مبهمی است و از نظر دیدگاه‌ها و فرهنگ‌های مختلف متفاوت است. صداقت عامل بسیار مهمی در سلامت ازدواج است. مردی که با خودش و شریک زندگی‌اش رو راست نباشد، به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

12- شنیدن علایق و تمایلات جنسی خانمها برای مردان ضروری و لازم هست. این کار باعث ایجاد روابط بین مرد و زن می شود و روابط زناشویی آنها را بهبود می بخشد.

باید دوست داشته باشید که ازدواج کنید و حتما باید پول داشته باشید و شانس این که خدا شما را دوست داشته باشه و دختری که دوستش دارید را انتخاب نمایید.

 

در پایان امیدواریم که با ازدواج موقت و پایدار در سایت همسریابی شیدایی بتوانید زندگی خوبی را داشته باشید .



:: موضوعات مرتبط: سایت همسریابی , ,
:: برچسب‌ها: ,همسریابی شیدایی ,همسریابی شیدایی ,شیدایی ,سایت همسریابی شیدایی ,همسرگزینی شیدایی ,سایت ازدواج دائم شیدایی , سایت ازدواج موقت شیدایی , همسریابی موقت شیدایی , همسریابی دائم شیدایی , همسرگزینی شیدایی , همسرگزینی دائم شیدایی , همسرگزینی موقت شیدایی , صیغه شیدایی , سایت صیغه شیدایی ,سایت صیغه موقت شیدایی ,صیغه یابی شیدایی ,سایت صیغه یابی شیدایی ,
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1398
بازدید : 23389
نویسنده : شیدا

زوج هایی که عادات مشابهی دارند زندگی محکم تری خواهند داشت و در واقع ازدواج آن ها موفق تر خواهد بود.

درصورتی که بین یک زن و شوهر تنها یکی از آن ها سیگاری باشد احتمال جدایی بین آن ها خيلي بیش از زوج هایی است که یا هر دو سیگاری هستند یا هر دو کلا سمت سیگار نمی روند. عادات شبیه حتی به صورت منفی زندگی زناشویی را بادوام تر می کند. به چه دلیل برخی از ازدواج ها برای همیشه دوام می آورند ولی برخی ديگر در کشمکش غرق میشوند و در پایان هم محکوم به شکست هستند.

آخرین تحقيقات محققان سایت همسریابی شیدایی اعلام کرده که شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیراز درصورتی که به وسیله زوج ها جدّي گرفته شود قطعاً میتواند کمک شایانی در حفظ ازدواج باشد. کافی است سرنخ های کوچک را اندکی جدّي بگیرید. سرنخ هایی که میتواند در یک عکس قدیمی زمان دبیرستان شما وجود داشته باشد و یا حتی در یک مبل راحتی اتاق نشیمنتان خودنمایی کند. همسرتان را که انتخاب کردید چه ر تهران یا شیراز یا مشهد با دیگران مقایسه نکنید هر شخص نقاط قوت و ضعف خاص خویش را دارد، هیچوقت همسر خویش را مقایسه نکنید، چراکه انسانها اختلاف های شخصی بسياري با یکدیگر دارند. به حریم خصوصی همسرتان وارد نشوید همسر ایده‌ال معتقد به روابط دو طرفه است، اینگونه اشخاص برای برقراری روابط دو طرفه همواره سعی می کنند و به حریم خصوصی شریک زندگی خویش اعتقاد دارند و به این حریم احترام می گذارند.

اولویت اول در زندگی مشترک همسرتان باشد یک همسر ایده‌ال ، اولویت اولش در زندگی همسرش است و همواره گفتگو با وی را در اولویت کارهای خویش قرار می دهد. همچنين مهارت های گفتگوی مؤثر را می داند، به این معنی که هر موقع برای شان مشکلی پیش آید، از طريق گفتگوی منطقی با همسرش در شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیراز و در فضایی توأم با احترام تلاش در حل مشکل دارد. برای آشتی پیش قدم شوید آیا شما کسی هستید که پس از جروبحث قدم نخست را برای معذرت خواستن برمی دارد؟ جدیدترین تحقيقات نشان می دهد که تعداد کاربرارن شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیراز با بیش از یک میلیون کابر رسیده است که شماره همراه خودشان را تایید کردند و درصورتی که یکی از شما دو نفر فورا پس از جروبحث برای آشتی قدم برمی دارید و اخم کردن را کنار می گذارید پس ازدواج محکمتری نسبت به ديگر زوج هایی دارید که هیچ کدام حاضر نیستند برای پایان دادن به یک دعوا پیش قدم شوند و از دل دیگری در بیاورند.

گذشت هم اندازه دارد گذشتآن روزهایی که در سایت های همسریابی تعداد کاربران به 40 هزار نفر بیشتر نمی رسید که اتفاق بسیار جالب توجهی است. خيلي از زنان از آنچه که می خواهند به آسانی چشم پوشی می کنند تا همسرانشان را خوشحال کنند ولی تحقيقات اخیر نشان داده گذشت بیش از حد گاهی وقت ها دردسرساز می شود. با این وصف زنانی که کم تر از حقوق طبیعی و منطقی خویش چشم پوشی می کنند ازدواج های موفق تری نسبت به بقیه همسر ایده آل , نظر کارشناسان در مورد همسر ایده آل , ویژگی‌های یک همسر ایده آلدر سایت همسریابی شیدایی همسر ایده آل تحقیر! اشتباهی نادرست به هیچ عنوان همسر خویش را تحقیر نکنید. احترام متقابل را پیشه و توشه زندگی مشترک خویش کنید. پیش از اینکه به همسر خویش اهانت کنید یا وی را تحقیر نمایید از خویش سوال کنید چه قدر زندگی مشترکتان برای شما ارزش دارد؟

چه قدر برای همسرتان احترام قائل هستیدکه او را در بهترین و شلوغ ترین سایت همسریابی در شهر تهران یافته اید ، اما این سایت همسریابی شیدایی بیش نیست که برترین و شلوغ ترین سایت همسریابی موقت و صیغه یابی در تهران و مشهد و شیراز و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر هست. احساسات هر شخصی دایماً در حال تغيير هستند.  تلاش نکنید با تحقیر یا ناراحتی حال بد خویش را به همسرتان نشان دهید. درصورتی که ناخواسته شما یا همسرتان باعث ناراحتی یکدیگر شدید یا دست به تحقیر و اهانت هم زدید، بخشش را فراموش نکنید. درصورتی که انتظار دارید همسرتان شما را ببخشد شما هم باید این احساس را در خویش تقویت کنید و بخشش را در خودتان تقویت کنید. پس برای همسر بهتر بودن باید حرمت همسرتان و خانواده شیدایی یکدیگر را رعایت کنید حتی درهنگام دعوا و جر و بحث. با عقل کل خواندن خویش تمام رفتارهای همسرتان را اشتباه و خطا ندانید به دلیل آن که با این کار وی را تحقیر می کنید. به هیچ عنوان از ازدواج خویش ابراز پشیمانی نکنید. وی با این رفتار و احساس شما حس کم بود و خفیف بودن می کند. حقارت را در وجود خویش حس خواهد کرد. پس برای همسر بهتر بودن به هیچ عنوان این رفتار ها را انجام ندهید. تغيير یکدیگر ممنوع!

برای داشتن همسر خوب بودن تلاش در تغيير یک ديگر نداشته باشید. همسرتان را همانگونه که هست بپذیرید. البته این به مفهوم این نیست که شما در روند بهبود رابطه و خودتان اقدامی نکنید. بلکه شما باید همیشه سعی خویش را برای ارتقاء شخصیتتان داشته باشید. اجازه دهید تا در این مورد مثالی مطرح کنم. شما باید در شلوغ ترین سایت ازدواج تهران پایتخت ایران از ابتدای شروع رابطه می دانستید که همسرتان با موضوعی مشکل دارد و در این باره برای خویش چهارچوبی تعيين نموده است ولی شما بعد از چند وقتی تلاش می کنید وی را تغيير دهید و بگونه ای رفتار وی را بر مبنای خواسته های خویش شکل دهید. برای همسر بهتری بودن لازم است شریک زندگی خویش را همان گونه که هست بپذیرید و برای رشد شخصیتی به وی کمک کنید. انتظار نداشته باشید وی همانطور که شما فکر می کنید فکر کند یا رفتار کند، به دلیل آن که همسرتان هم شبیه شما شخصی مستقل و صاحب نظر و اندیشه است. وی را مجبور به انجام کاری نکنید.

اجبار ممکن است در لحظه شما را به خواسته خویش برساند ولی در بلند مدت سبب دوری شما و همسرتان از یکدیگر خواهد شد. برای همسر بهتر بودن، وی را همان گونه که هست بپذیرید. آیا همسر شما می داند که شلوغ ترین با بیش از 1 میلیون کاربر را فقط سایت همسریابی شیدایی می دانند و این سایت را معرفی می کنند و شما بایددوست داشتن خویش را بدون قید و شرط و اجبار پیش ببرید تا زندگی شادی داشته باشید. پنهان کاری و دروغ ممنوع! هیچ علتی نباید سبب شود تا شما به همسر خویش دروغ بگویید یا مسأله ای را از وی مخفی کنید. اصلی ترین زیر بنای هر رابطه ای راستگویی و درستگویی است. درصورتی که میخواهید رابطه ای سالم داشته باشید و همسر بهتری باشید لازم است تا پنهان کاری را به حداقل برسانید و از دروغگویی پرهیز کنید. گمان نکنید با پنهان کاری یا دروغ در مورد مسائلی شان و شخصیت شما در مقابل همسرتان حفظ می شود. نه! شما با این کار شخصیت خویش را زیر سؤال می برید و سبب دور شدن همسرتان از خویش خواهید شد. این فکر را از سرتان بیرون کنید که درصورتی که در جایی دچار مشکل شدید همسرتان دست از دوست داشتن شما بر می دارد.

در این مواقع خونسردی خویش را حفظ کنید و با اعتماد به نفس اصل ماجرا را بگویید و از دروغ بپرهیزید. مطمئن باشید درصورتی که ناگفته ها روی هم انباشته شود و در گفتنش زمان را به عقب بیندازید زندگیتان بیش تر دچار تزلزل خواهد شد. شما با راستگویی سبب می شوید همسرتان را که در همسریابی موقت شیدایی انتخاب کرده اید از ميزان اعتمادی که به وی دارید خشنود شود. پس برای همسر بهتر بودن راستگویی را در زندگی خویش اولویت قرار دهید.

سایت شیدایی شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیراز , نظر کارشناسان در مورد سایت شیدایی شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیراز این است که , ویژگی‌های یک سایت شیدایی شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیراز  ویژگی‌های یک سایت شیدایی شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیراز خوش رفتار باشید ما باید با سایرین همانگونه رفتار کنیم که میخواهیم با ما رفتار کنند. با توجه به جمله ی بالا، اهانت، تحقیر، سرزنش و هر مورد دیگری که ناپسند همسر شماست را، باید از منشور رفتاریتان حذف کنید. آن فردی نباشید که چون روز بدی داشته، تلاش در خراب کردن روز دیگران دارد! زمانی که همسرتان از سرکار باز میگردد، با لبخندی عمیق به وی خوشامد بگویید. در مورد روزیکه پشت سر گذاشته بپرسید.بخصوص اگر روزی سخت و پرکار را گذرانده. اگر عکس‌العمل وی مطبوع شما نبود چند دقیقه را صرف مشاهده ی رفتار وی کنید بعد رفتاری مناسب با روحیه وی را بروز دهید. سایت شیدایی شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیراز افتخار ایران هست و به شریکش را با لحن صدا، لبخندی زیبا، ظاهری آراسته و برق در چشمان نشان میدهد.

با احترام برخورد کنید همه ی ما شنیده ایم که:” احترام بذار، احترام ببین “!

احترام می تواند از رفتار و صحبت های یک فرد منعکس شود. همیشه حرف هایی حول و حوش عشق داشته باشید و از عصبانیت خودداری کنید. همچنين مطمئن باشید وی از مورد تمجید قرار گرفتن توسط شما بسیار خوشحال خواهد شد. خصوصا اگر پیش افراد دیگر اینکار را بکنید! یک سایت شیدایی شلوغ ترین سایت همسریابی تهران_مشهد_شیرازکه همسرش را دوست دارد  ، هیچوقت همسرش را در خلوتش و یا در انظار افراد دیگر تحقیر نمیکند. همسر ایده‌ال " زبان عشق" همسرش را بلد است و می داند که چه زمانی باید کنارش باشد، نیاز های عاطفی همسرش را به خوبی می شناسد و می داند وی از چه کلمات و کادویی خوشش می آید. با یکدیگر دوست باشید. همسرخود را علاوه بر شریک زندگیتان ، دوست خویش بدانید. با وی همانند یک دوست صمیمی و قدیمی رفتار کنید. با این کار هم شما و هم وی لذت بیشتری از زندگی خواهید برد. دوست ها برای خوشحالی یکدیگر محدودیت قائل نمی شوند و یکدیگر را در چارچوب تعریف شده خویش نمی خواهند. دوست بودن یعنی بگذارید گاهی همسرتان ازاد باشد و یا حتی تنها سفر برود. وی را محدود نکنید و لذت های دوستداشتنی اش را که خارج از چارچوب رابطه تان نیست از وی نگیرید. صبور باشید و به تفاوت های یکدیگر احترام بگذارید. همسرتان را صمیمی ترین دوست خویش بدانید و برای رشد بیش تر وی سعی کنید. برای همسر بهتری بودن دست از کنترل گری یا مقایسه کردن بردارید و اجازه دهید همسرشما با شما حس صمیمت داشته باشد نه اینکه روز به روز از شما دور شود. بنابراین یادتان باشد برای همسر بهتری بودن لازم است دوستان بهتری برای هم باشید.



:: موضوعات مرتبط: سایت همسریابی , ,
:: برچسب‌ها: همسریابی , همسریابی , همسریابی شیدایی , شیدایی , سایت همسریابی شیدایی , همسرگزینی شیدایی , سایت ازدواج دائم , سایت ازدواج موقت , همسریابی موقت , همسریابی دائم , همسرگزینی , همسرگزینی دائم , همسرگزینی موقت , صیغه , سایت صیغه , سایت صیغه موقت , صیغه یابی , سایت صیغه یابی , ازدواج موقت ,
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1398
بازدید : 22580
نویسنده : شیدا

برای اینکه نامزدتان را هرچه بهتر بشناسید و با خصوصیات اخلاقی او بیشتر آشنا شوید ملزم به انجام یک سری کارها هستید تا بتوانید تا قبل از ازدواج در همسریابی شیدایی به یک شناخت کلی از او برسید. در ادامه ما در وب‌سایت شیدایی برای شما درباره شیوه های شناخت و گزینش همسر مقاله‌ای را آماده کرده‌ایم که امیدواریم مرود توجهتان قرار بگیرد. همراه ما باشید.

شیوه های شناخت و گزینش همسر به فکر تغییر دادن نباشید ممکن است که برخی از آدم‌ها بعد از ازدواج تغییر اندکی می‌کنند تا بتوانند با شرایط تازه سازگار شوند و یا ممکن است حتی برخی از خواسته‌های خود را کنار بگذارند. اما اگر به امید این هستید که نامزدتان بعد از ازدواج می‌تواند تمام ایرادهای خود را تغییر دهد سخت در اشتباه هستید و آینده خوبی در انتظار این رابطه زناشویی نخواهد بود. پذیرفتن او همان‌گونه که است و با او در همسریابی موقت شیدایی آشنا شده اید ، اگر قصد دارید باکسی ازدواج کنید باید او را همان‌گونه که هست بپذیرید. با تمام رفتارهای خوب و بد او و تمام کاستی‌ها و عاداتی که با انجام دادنش شما ناراحت می‌شود.

ممکن است که شوهر تان به‌مرورزمان در برخی از زمینه‌ها تغییر کند اما این تغییرات حتمی نیستند و بر پایه آن نمی‌توان یک زندگی را بنا کرد. پس بهتر است از اندیشیدن به اینکه می‌تواند پس از ازدواج همسرتان را به فرد دلخواهتان تبدیل کنید سخت در اشتباه هستید. تفاوت‌ها و شباهت‌ها دوران نامزدی برای شناخت بیشتر از یکدیگر است پس نباید فقط به خاطر اینکه شما تعهدی داده‌اید پس باید تمام کاستی‌ها و عیب‌های نامزدتان را بپذیرید و یا روی آن سرپوش بگذارید زیرا ممکن است که برای شما حرف دربیاورند. به خاطر حرف دیگران هیچ‌وقت آینده‌تان را به بازی نگیرید. شما و نامزدتان باید درباره تفاوت‌ها و شباهت‌هایتان در صیغه یابی شیدایی صحبت نمایید و نسبت به هم به درک مناسبی برسید و از همه مهم‌تر کنار هم آرامش داشته باشید مهم ترین نکته زندگی زناشویی آرامش هست .

شناخت دوران نامزدی : دوران نامزدی مرحله شیرین و حساسی است که مقدمه‌ای برای شروع یک زندگی جدید است و باید طبق قوانین همسریابی شیدایی والدین خود را در جریان ارتباطات خود قرار دهید که بسیاری از جوانان در این دوران فقط به فکر خوش‌گذرانی و تفریح هستند اما این دوران یکی از مهم‌ترین دوران برای شناخت طرف مقابل است پس باید به‌درستی رفتار کنید. در ادامه ما برای شما در وب‌سایت شیدایی درباره شناخت دوران نامزدی و اینکه چطور نامزدتان را بهتر بشناسید مقاله‌ای را آماده کرده‌ایم. همراه ما باشید. در دوران نامزدی دختر و پسر باید به شناخت یکدیگر بپردازند و صادقانه همان‌طور که واقعاً هستند رفتار کنند تا بتوانند به شناخت بهتری از هم، دست پیدا کنند. البته این شناخت با یک و یا دو جلسه تکمیل نمی‌شود زیرا آن‌ها روانشناس خبره‌ای نیستند که توانایی فهمیدن رفتار فریبکارانه و یا فیلم بازی کردن طرف مقابل را حدس بزنند اما با بررسی و تحقیق و رفت‌وآمد می‌توان شخصیت درونی و ذات فرد را تا حدودی شناخت.

شناخت دوران نامزدی پنهان‌کاری که متاسفانه برخی کاربران سایت همسریابی ازدواج موقت شیدایی این کار را می کنند که در یکی از نشانه‌هایی که دختر یا پسر از همدیگر چیزی را پنهان می‌کنند این است که در برخی مسائل از جواب دادن طفره می‌روند و آن را بازگو نمی‌کنند. تناقض‌گویی حتماً شما هم این مثال را شنیده‌اید که میگویند دروغ‌گو کم‌حافظه می‌شوداین درست است و مثال قدیمی هست . اگر از نامزدتان درباره چیزی سؤال بپرسید و او به شما جواب دروغ بدهد و در زمان دیگری دوباره همان سؤال را از او بپرسید قطعاً جوابی می‌شنوید که با قبل مطابقت ندارد. نقش بازی کردن شما می‌تواند از طریق تست‌های روان‌شناختی تا حدودی متوجه شوید که طرف مقابلتان چقدر خود را خوب جلوه می‌دهد و یا نقش بازی می‌کند. البته باید به این نکته اشاره‌کنیم که بعضی از دختر و پسرها خودشان را بدتر ازآنچه واقعاً هستند نشان می‌دهند.

معیارهای انتخاب همسر برای زنان : اگر تازه از مراسم خواستگاری که در صیغه یابی شیدایی آشنا شده و قرار گذاشته بودید برگشته‌اید و جواب نه شنیده‌اید به شما خواندن این مقاله را توصیه می‌کنیم. شاید به خودتان بگویید که چرا از طرف دختری که دوست داشتید با او ازدواج کنید جواب رد شنیده‌اید و کاملاً امید خود را نسبت به ازدواج با او از دست داده‌اید اما ما امروز در وب‌سایت شیدایی برای شما درباره معیارهای انتخاب همسر برای زنان مطالب مفیدی را آماده کرده‌ایم تا بیشتر با معیارهای خانم ها برای ازدواج آشنا شوید. در ادامه همراه شیدایی باشید.

با پژوهش‌های انجام‌شده در سایت همسریابی شیدایی مردها در دنیای زنان به پنج دسته تقسیم می‌شوند و اکثر خانم‌ها هر ده سال یک‌بار معیارهایشان برای ازدواج و انتخاب همسر متفاوت می‌شود. برای اینکه با این معیارها در سنین مختلف در خانم‌ها بیشتر آشنا شوید در ادامه همراه شیدایی باشید.

معیارهای انتخاب همسر در شیدایی برای زنان ۱۸ تا ۲۴ سالگی: مرد باید خوش‌تیپ باشد ۲۵ تا ۳۴ سالگی: مرد باید همه‌فن‌حریف باشد ۳۵ تا ۴۴ سالگی : مرد باید خوش‌اخلاق باشد ۴۵ تا ۵۴ سالگی: مرد باید جوان باشد بالای ۵۵ سال: مرد باید جوک بگوید ۱۸ تا ۲۴ سالگی: مرد باید خوش‌تیپ باشد ازنظر یک خانمی که بین ۱۸ تا ۲۴ سن دارد، مرد باید: فیلم‌ها و کتاب‌هایی که خودش دوست دارد را دوست داشته باشد موسیقی که خودش دوست دارد را گوش بدهد ظاهری امروزی داشته باشد و حتی یک سرو گردن از خودش شیک‌تر باشد یکی از مهم‌ترین دلایلی که ممکن است یک دختر را از بله گفتن به خواستگارش منصرف کند تصور مثبت نداشتن دوستان او نسبت به خواستگار است. دختران در این سن قضاوت دوستانشان را از هر چیزی مهم‌تر می‌دانند و دوست دارند با مردی ازدواج کنند که باعث حیرت و حتی حسادت دوستانشان بشود.

بررسی‌ها نشان داده است که اکثر خانم‌ها در این سن مردی را انتخاب می‌کنند که مورد تائید دوستانشان باشد. ۲۵ تا ۳۴ سالگی: مرد باید همه‌فن‌حریف باشد دارای ظاهری جذاب و اندامی متناسب باشد در محیط کاری مهره‌ای تأثیرگذار و مهم باشد جاه‌طلب و بلندپرواز باشد خانم‌ها در این سن به شغلشان بسیار اهمیت می‌دهند و دوست دارند با مردی ازدواج کنند که به پیشرفت شغلی‌شان کمک کند و همچنین برای آینده اهداف بزرگی داشته باشد. این رده سنی دوست دارند علاوه بر اینکه همسر آینده‌شان خوش‌قیافه و خوش‌تیپ باشد، موقعیت شغلی خوبی نیز داشته باشد. ۳۵ تا ۴۴ سالگی : مرد باید خوش‌اخلاق باشد از خودش بزرگ‌تر باشد کوله باری از تجربه داشته باشد رفتار و ویژگی شخصیتی شایسته‌ای داشته باشد محققان به این نتیجه رسیده‌اند که خانم‌ها در این سن ترجیح می‌دهند تا همسر آینده‌شان خوش‌اخلاق باشد و کمتر تن به ازدواج با مردی بداخلاق می‌دهند. همچنین دوست دارند باکسی ازدواج کنند که حداقل ۵ سال از خودشان بزرگ‌تر باشد.

مردانی که جایگاه شغلی خوبی دارند و مهندس برج ساز و دکتر متخصص هستید، دارای تعادل روانی و رفتاری هستند و همچنین باتجربه و موفق هستند برای این رده سنی خانم‌ها بسیار جذاب‌اند. ۴۵ تا ۵۴ سالگی: مرد باید جوان باشد کوچک‌تر از خودش باشد به او احساس امنیت بدهد دارای درامد بالا و وضعیت اقتصادی ایدئال باشد در این دوره امنیت برای خانم‌ها بسیار اهمیت دارد و دوست دارند با مردی ازدواج کنند که به او احساس امنیت بدهند. همچنین مردانی که قدرت مالی قوی دارند برای این گروه از خانم‌ها بسیار جذاب است. خانم‌ها در این سن دوست دارند با مردانی که از آن‌ها کوچک‌ترند ازدواج کنند. معیارهای انتخاب همسر برای زنان بالای ۵۵ سال: مرد باید جوک بگوید شوخ‌طبع و سرگرم‌کننده باشد باهوش باشد ارزش‌های مشابه باارزش‌های خود داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: سایت همسریابی , ,
:: برچسب‌ها: سایت همسریابی شیدایی ,همسریابی شیدایی ,همسریابی شیدایی ,شیدایی ,سایت همسریابی شیدایی ,همسرگزینی شیدایی ,سایت ازدواج دائم شیدایی , سایت ازدواج موقت شیدایی , همسریابی موقت شیدایی , همسریابی دائم شیدایی , همسرگزینی شیدایی , همسرگزینی دائم شیدایی , همسرگزینی موقت شیدایی , صیغه شیدایی , سایت صیغه شیدایی ,سایت صیغه موقت شیدایی ,صیغه یابی شیدایی ,سایت صیغه یابی شیدایی ,ازدواج موقت شیدایی ,
تاریخ : سه شنبه 26 آذر 1398
بازدید : 20409
نویسنده : شیدا

عروسی های با بودجه بزرگ در تهران رو به افزایش است. طبق گزارش سایت شیدایی در سال 1398 ، صنعت عروسی تهران حدود 40 تا 50 میلیارد تومان اندازه تخمین زده می شود ، دوم فقط در ایالات متحده است و تهرانی حداقل یک پنجم از کل ثروت خود را صرف یک عروسی می کنند. اگر جزو کسانی هستید که در این فصل برای خودتان یا دوست خود یک عروسی بزرگ تهرانی برنامه ریزی می کنید ، حتی نمی خواهید حتی یک واقعه غیرقابل پیش بینی را تصور کنید.

اما همیشه بهتر است که برای اتفاقات آماده باشید ، به خصوص وقتی که مبلغ هنگفتی در آن دخیل است اما سایت همسریابی شیدایی تهرانی بیشتر مواقع از بریز بپاش ها مخالف هست بخصوص در این اقتصاد تحریم ایران نباید عروسی های مجلل بگیرد. از این گذشته ، همیشه نمی توانید بر همه چیز کنترل کامل داشته باشید. اینجاست که خریدن بیمه نامه عروسی ممکن است به شما نجات پیدا کند اما سئوال اینجاست که بیمه عروسی چیست؟ بیمه عروسی را باید در ازدواج موقت شیدایی بیابید.

وی گفت: "با انتخاب هر چه بیشتر افراد برای عروسی های باشکوه ، تقاضای بیمه عروسی مقصد افزایش یافته است. پیش از این ، عروسی های  های فوق العاده خرید بیمه عروسی را در نظر گرفته بودند اما اکنون حتی برنامه ریزان عروسی در اندازه متوسط ​​نیز علاقه نشان می دهند. " شرکت آموزشی شیدایی مرکز تهران بیمه نامه عروسی در اصل نوعی بیمه رویداد است که شما را در برابر هرگونه خسارت پولی ناشی از حوادث غیرمترقبه مانند یک فاجعه طبیعی ، آتش سوزی ، حمله تروریستی ، شورش ها ، بندها ، سرقت (از جواهرات) در محل یا حتی مرگ عروس ، داماد یا خویشاوندان خون آنها.

در صورت لغو یا به تعویق افتادن عروسی خودتون به دلیل یکی از این دلایل ، خط مشی شروع می شود. این پوشش به طور معمول شامل سه پوشش اصلی است:

آتش سوزی ، تصادف با ماشین شخصی و مسئولیت.

بیمه آتش سوزی همانطور که از نام آن پیداست بیمه شدگان را در برابر هرگونه ضرر و زیان پولی به دلیل ابطال یا به تعویق انداختن عروسی به دلیل آتش سوزی و خطرات متحد پوشش می دهد. اگر عروس با یک تصادف روبرو شود و مراسم عروسی به تعویق بیفتد ، پوشش حادثه شخصی آغاز خواهد شد. پوشش سوانح شخصی مبلغ تضمین شده در صورت مرگ ، ناتوانی کامل دائمی ، ناتوانی جزئی دائمی یا ناتوانی موقتی را پرداخت می کند. دوتا گفت: " مبلغ اطمینان حاصل از تصادف شخصی که در بیمه عروسی به ما ارائه می دهیم از 320 میلیون و حتی بالاتر است." خسارت به اموال یا زندگی مهمانان در اثر تصادفات در محل عروسی توسط بخش مسئولیت عمومی این سیاست پوشانده می شود. به غیر از بیمه عروسی ، می توانید برخی از پوشش های اضافی را نیز بدست آورید تا از حمایت کلی برخوردار شوید. شریرا دژپنده ، مدیر عامل شرکت آتی جنرال بیمه تهران با مسئولیت محدود گفت: "شما می توانید بیمه حوادث شخصی را برای پوشاندن بستگان خود خریداری کنید ، یا یک بیمه سرقت برای محافظت از پولهای نگه داشته شده در یک گاوصندوق در خانه در مدت زمان ازدواج در شیدایی ، خریداری کنید."

بیمه سرقت را فقط در محل برگزار می کند ، بنابراین اگر عروسی بزرگ در خانه اتفاق نمی افتد ، ممکن است مجبور شوید بیمه سرقت را جداگانه بپردازید. در حالی که بیشتر بیمه گذاران مراسم عروسی را تحت سبد بیمه رویداد خود تحت پوشش قرار می دهند ، برخی از آنها سیاست های خاصی دارند. از آنجایی که این یک نوع سیاست رویداد است ، حتی اگر یک ماه قبل این سیاست را بخرید ، فقط 24 ساعت قبل از مراسم عروسی شروع می شود. بنابراین اگر عروسی شما در صیغه یابی شیدایی قبل از آن فسخ شود ، ممکن است هزینه های آن را پوشش ندهد. در این حالت ، مجبور خواهید بود از سیاستهای فردی خود مانند حوادث شخصی ، بیمه خانه ، پوشش بیمه عمر و غیره استفاده کنید. شرکت بیمه عمومی بیمه شیدایی با مسئولیت محدود عروسی ها را با سبد رویداد خود پوشش می دهد. مدیر عامل بیمه شیدایی گفت: "این سیاست به طور معمول در 24 ساعت قبل از شروع مراسم عادی مانند عروسی شروع می شود ، که جزئیات آن در پیشنهاد ذکر شده است. شما می توانید این سیاست را حتی یک روز قبل از شروع مراسم خریداری کنید.



:: موضوعات مرتبط: سایت همسریابی , ,
:: برچسب‌ها: سایت همسریابی شیدایی , همسریابی شیدایی , همسریابی شیدایی , شیدایی , سایت همسریابی شیدایی , همسرگزینی شیدایی , سایت ازدواج دائم شیدایی , سایت ازدواج موقت شیدایی , همسریابی موقت شیدایی , همسریابی دائم شیدایی , همسرگزینی شیدایی , همسرگزینی دائم شیدایی , همسرگزینی موقت شیدایی , صیغه شیدایی , سایت صیغه شیدایی , سایت صیغه موقت شیدایی , صیغه یابی شیدایی , سایت صیغه یابی شیدایی , ازدواج موقت شیدایی ,
تاریخ : دو شنبه 25 آذر 1398
بازدید : 33723
نویسنده : شیدا

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

سایت همسریابی شیدایی سایت همسریابی شیدایی ، به شما این امکان را میدهد تا با ابزار های پیشرفته دنیای امروز بتوانید در گستره وسیعتری شریک زندگی متناسب با معیار های خود را برگزینید. کافیست در همسریابی شیدایی ثبت نام کرده و سپس از صفحه ورود وارد بخش مدیریت نمایه خود شده و در میان افراد آماده ازدواج در جنس مخالف به جستجو بپردازید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت ازدواج تهران-تبریز-مشهد-اصفهان-شیراز(ثبت نام رایگان) و آدرس best-dating-iran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 2688
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


صیغه یابی
صیغه یابی
سایت صیغه موقت
سایت موقت، سایت همسریابی موقت ایرانی، سایت صیغه
سایت تبادل لینک خودکار
سایت تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک سه طرفه
دانلود آهنگ شاد
خرید آنلاین
معتبرترین سایت همسریابی
سایت دوآشنا
همسریابی دو باور
آدرس جدید سایت همسریابی دوهمدم
صفحه اصلی سایت همسریابی دو همدل
دوهمراز
دوهمسان
دورستگار
آرزوها
نگار
گل من
صفحه اصلی سایت همسریابی آغاز نو
سایت جعفر اردبیلی
صیغه یابی آناهیتا
آدرس جدیدی سایت همسریابی بهترین همسر
سایت همسریابی طلاب
سایت احساس
سایت حافظون
همسریابی تبیان
سایت هلو
همسریابی لاو ایران
سایت همسریابی مونس
اینستاگرام صیغه یابی
صفحه ثبت نام سایت همسریابی نازیار
سایت همسریابی امید
همسریابی تلگرام پیوند
همسریابی سارا
سایت همسریابی ستیا
سایت ازدواج دائم شیدایی
سایت طهوران
ازدواج دائم طوبی
سایت همسریابی توران
سایت ایرانیان خانم یگانه
1 جفت
کانال تلگرام زنانه
سایت همسر یابی رایگان
سایت تبادل لینک اتوماتیک
سایت آنیل
دوست یابی سویل
سایت ایران صیغه
ازدواج موقت صیغه من
همسریابی پروین زمانی
دانلود برنامه همدلی
ونوس
سوزان
سایت صیغه موقت سيستان و بلوچستان
سایت همسریابی موقت قـــم
سایت همسریابی استان كهگيلويه و بوير احمد
سایت همسریابی بستان آباد
سایت همسریابی موقت خوي
سایت ازدواج سلماس
همسریابی شهر مهاباد
سایت ازدواج دائم خلخال
سایت همسریابی شهرستان فريدن
سایت ازدواج دائم اصفهان
سایت ازدواج دائم سميرم
سایت ازدواج ايوان
همسریابی شهرستان دهلران
همسریابی پاكدشت
شیدایی شيروان
سایت صیغه موقت تربت جام
سایت همسریابی موقت كلات
سایت صیغه یابی بيرجند
سایت صیغه سربيشه
سایت همسریابی شهر ايذه
سایت صیغه یابی مسجد سليمان
سایت همسریابی شهر شاهرود
شهرستان ايرانشهر
سایت همسریابی شهر سيب سوران
شیدایی ارسنجان
سایت صیغه یابی فسا
سایت ازدواج قم
سایت همسریابی بيجار
سایت صیغه سيرجان
سایت صیغه یابی رودبار جنوب
شهر اراک
شیدایی کوت عبدالله
سایت ازدواج دائم خرامه
سایت صیغه موقت انار
سایت صیغه میاندورود
سایت ازدواج موقت بهاباد
همسریابی شیدایی
فروش نیم ست و گردنبند
فروش کتاب های ارزان و بروز
فروش ظرف غذای برقی
فروش رفع قوز شانه
فروش يل ایموشن
فروش پاور بانک اصل ارزان
فروش کفش مردانه میلی تو

RSS

Powered By
loxblog.Com